GYIK

  • Miért van a Tectona Grandisnak ilyen széleskörű választéka?

Termékválasztékunk összeállításánál azt vettük figyelembe, hogy vásárlóink elsősorban nem tárgyakat keresnek, hanem megoldásokat. Ezért elkötelezettséget érzünk arra vonatkozóan, hogy vásárlóink széles kínálati palettából választhassák ki számunkra a legkedvezőbb megoldást, igényeik és ízlésük szerint. Termékválasztékunk – mind bútoraink anyagát, mind stílusát tekintve – rendkívül szerteágazó, hogy a legkülönfélébb elvárásoknak is megfelelhessen. Egy szempontból nem ismerünk kompromisszumot: és ez a minőség. Így nyugodt lelkiismerettel és jó szívvel ajánlhatjuk valamennyi kerti bútorunkat, kiegészítőnket Önnek.        

  • Mitől különlegesek a Tectona Grandis által forgalmazott bútorok?

Hisszük: az, hogy ügyelünk a részletekre, nem részletkérdés! Az általunk forgalmazott bútorokat úgy választottuk ki a világ legkiválóbb gyártóinak termékkínálatából, hogy megfeleljenek a beltéri bútorokkal szemben támasztott gyártási és minőségi követelményeknek, ugyanakkor jellemző legyen rájuk a kültéri bútorok igényes tervezése, tartóssága, időjárás-állósága.

  • Kint lehet-e hagyni a bútorokat egész évben?

Igen, a Tectona Grandis bútorai egész évben kint tarthatók, akár 12 hónapon keresztül is. Természetesen az egész évben kint hagyott bútorok piszkosabbak lesznek, mint azok, melyeket csak nyáron használunk, de mindez a bútorok hosszú távú élettartamát nem befolyásolja. Kompromisszumos megoldásként pedig ott vannak az ízléses megjelenésű takaróponyvák, melyekkel védhetjük a kertben hagyott bútorainkat a téli lucskos időszakban, így tavasszal kevesebbet kell takarítani őket.

  • Mennyire nehéz összeszerelni a Tectona Grandis bútorait?                                           

Az összes bútorunkat, grillezőnket összeszerelt állapotban, működésük hibátlanságát gondosan leellenőrizve adjuk át vevőinknek és erre garanciát is vállalunk. Szállítóink az Ön által kívánt helyre teszik le otthonában a nálunk vásárolt bútorokat, így Önnek csak élveznie kell az általunk nyújtott kényelmet. Természetesen, ha vevőnk arra tart igényt, lapra szerelten is elszállíthatja termékeinket raktárunkból, de ebben az esetben nincs lehetőségünk az említett összeszerelési és ellenőrzési szolgáltatásokat – mindkét fél érdekében – elvégezni.  

  • Hol vásárolhatók meg a Tectona Grandis bútorai?

A Tectona Grandis azon kevés importőrök közé tartozik, akik vevőiknek teljes körű szolgáltatást kívánnak nyújtani. Így nemcsak figyelemmel kísérjük az aktuális design-trendeket a világ kertibútor piacán, részt veszünk a legnagyobb szakmai kiállításokon és vásárokon, kiválasztjuk és megrendeljük a világ vezető gyártóinak legkiválóbb bútorait és azt hazánkba szállítjuk, hanem két saját fenntartású szaküzletünkben gondoskodunk azok színvonalas bemutatásáról és a korrekt, szakszerű tájékoztatásról is az értékesítési folyamatban.

  • Mit tudható a házhozszállításról?

A szállítás teljesítéséhez szükséges magyarországi szállítási címet Ön választhatja meg. Az összes termékünket összeszerelt állapotban, hibátlanságát gondosan ellenőrizve adjuk át vevőinknek és erre garanciát is vállalunk. Szállítóink az Ön által kívánt helyre teszik le otthonában a nálunk vásárolt termékeket, így Önnek csak élveznie kell az általuk nyújtott kényelmet. Természetesen, ha vevőnk arra tart igényt, egyénileg, dobozban is elszállíthatja termékeinket raktárunkból, de ebben az esetben nincs lehetőségünk az említett-mindkét fél érdekét szolgáló- összeszerelési és ellenőrzési szolgáltatásokat biztosítani. 

  • Hogyan működik a garancia érvényesítése?

A megrendelt termék átvételekor a Vevő felelőssége ellenőrizni a termék minőségét és csak a kifogástalan minőségű terméket köteles átvenni. Ha a terméken sérülés észlelhető, feltétlenül szükséges a kiszállítóval a rongálódásról való jegyzőkönyv felvétele, vagy az áru átvételének elutasítása. Az egyes termékek garanciális feltételei és időtartama megtalálható a termékleírásoknál és honlapunkon. A garanciaidő a termék gyártójától, valamint a felhasználástól függ. HORECA szektorban történő felhasználás esetén minden termékre egy év garanciát vállalunk.  Nem rendeltetésszerű használat esetén a termékekre garancia nem érvényesíthető. Esetlegesen felmerülő nem egyértelmű probléma esetén, minden esetben a gyártóval egyeztetve vizsgáljuk ki a fennálló hibát. A garancia kezelése Magyarországon, a Tectona Hungary Kft által történik.

hírlevél feliratkozás

Mindig megújuló bemutatótermeinkről, akcióinkról és eseményeinkről hírlevelünkön keresztül tájékozódhat.